kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Wednesday, November 10, 2010

tuNJUK pAndai......LeR TuH!!!!.

Balik keja, lepas kan penat,... aku baring2 sat kat sofa...sambil baring2 tengok lah citer CHINTA.. bebudak 2 orang ni sibuk je... berputar2 main beskal kat depan aku.... orang nak tengok TV pun tak kusyuk..... aku pun jerit la ... weeiiii diam da...gi main sana sikit mami nak tengok TV...

Pastu.. dua2 budak ni... sibuk .. mami.. mami... mami... tengok le... tengok le... ha ni dia .. tunjuk pandai la tu..... suruh aku tengok ...




ha dua2 plak tu tunjuk aksi..... ni rempit ker hapa ni... aku pun sambil baring2 tu snap je la pakai camera henpon ... dah nama nya henpon sure ada kat tangan sentiasa... tu yang snap.. snap.. snap...
hah tengok anak dara aku tu... mana dia belajar buat cam tu pun aku tak tau... fening pala ... hahah Aisshhh dah jatuh....


tak serik2 lagi tu ... dah jatuh tadi... boleh lagi buat aksi2 tu... agaknyer bebudak ni rindu nak main ngan aku kot... asyik balik keja tengok TV citer CHINTA... tu yang tunjuk pandai buat macam2 tu......

Puteri biasa la... pantang tengok camera.... PEACE.... hhehehhe alamak.. sibuk layan perangai bebudak ni ... termis lak citer chinta .... hishhhh hishh hishhh......

2 comments:

Alida Ali said...

wahhh gegirl bt aksi stunt...

jasayu1 said...

Alida,


TU LA TUH.. IKUT ABANG2 DIA LA TU...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...