kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, November 30, 2010

naK ADik ke???

Tak penah umah ni sunyi.... hari ni sunyi je.. Abg Long ngan Abg Aish gi umah nenek Segambut... kat sana sepupu2 diaorg ramai... tu yang x nak balik tu.... smlm mak aku cakap Aish tido lena je... x da bangun malam cari mami ngan Abah.. Aish ni le pestaim dier tido tanpa mami dan abah... hari ni datang nak amik dorg pun x nak balik lagi..


Tinggal la Adik Puteri ngan bibik kat umah... cian Adik.. tak da kawan ...tapi bibik cakap dier dok umah senang hati je main sorang2 pas tu siap nyanyi2 lagi... tak da nangis langsung.. kalu tak sehari berapa kali nangis sebab Abang Aish selalu kacau....

sambil baring2 kat perut aku.... "MAMY...mamy... ADA BABY TAK?... sambil tepuk2 perut aku.... heheh soalan cepu emas tol la budak ni...... tergelak aku ngan bibik bila dengar soalan cam tu dari mulut Puteri..... hish hish hish pandai nyer.....


ehhh Puteri nak adik ker???.. aa ahh laaa.... ni mesti rindu kat abang2 ni .. sure boring dok umah main sorg2... tu yang tanya adik tu... hish hish hish.... cam na budak kecik besar ni bole pikir adik dalam perut ni????....


aku nak dok rileks.. tengok tv pun tak kushuk... asyik bercakap je... asyik tanya itu ini... ntah hapa2 lagi dia tanya....

muka borink... sebab abang2 tak da... jadi aku lah jadi mangsa nya ... dok melayan dia cakap.. dok melayan kerenah dia.... hush bila la budak2 2 org ni nak balik ni???.... Adik Puteri dah rindu dah ni....

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...