kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, November 23, 2010

AwARD....

pepagi bukak blog... tengok member ada kasi award....Ma kaceh... bebanyak kat Siti Maslina ... sebab bagi sunshine award ni kat aku....chantek bunga matahari ni.... lain kali bleh kasi award lagi.....ma kaceh bebanyak sekali lagi...



Dalam dapat award ni... nak citer pagi ni punya citer.... hari ini dalam sejarah....hari ni 24/11/2010 kul 8.15a.m..... sampai je kat opis... jeng jeng jeng...... turun dari moto... eh... mana helmet aku da..... tak kan terbang ditiup angin kot.... sambil tergelak2... Abang....sayang tak pakai helmet dari rumah.... apa???? dari rumah tak pakai helmet sampai kat opis????.... heheh heheh laki aku mana prasann sebab dia dok kat depan aku dok kat belakang... bila turun moto baru rasa x da helmet... heheheh heheheh tapi polis trafic kat trafic light tadi tak pandang2 pun... dia pun buat dek.... orang yang naik moto sebelah sebelah aku pun tak de yang tegur.... hehehh heheh nasib aku baik la hari ni..... nasib tak kena tahan ngan pak polisi... heheheh heheh selamattt... tapi tak henti2 tersenyum sendirian.... hehheheh

4 comments:

hunny d bunny said...

masyallahhh.sib bek x kena tahan polis. Hunny pernah gak jadik cam ni, dari rumah samapi kat jelatek baru perasan..en.bos x berani bawak sampai kl, terpaksa naik LRT.

jasayu1 said...

kalu sedar masa tengah2 jalan sure kena naik monorail.... nasib baik gak la dah sampai baru perasan... hehehehheheh

I want to lose weight said...

Hai kak..

salam kenalan :)

ZEL LWC

jasayu1 said...

hai salam buat zel gak...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...