kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, November 22, 2010

jOM mAin ANak pAtUnG...

Jom kita main anak patung kita..... tak kira la budak lelaki ker budak pompuan ker.. dorang mesti suka anak patung.... tak kira anak patung jenis apa pun...... ala bukan budak aje... mak budak .., bapak budak.., pun ada yang suka anak patung ni.... cuba tengok Mr. Bean..dah tua2 pun ada simpan teddy bear.....wakakaka kaka


Ini Garfield Abang Long.. sampai dah koyak2 dia bawak tido.... jadi bantal peluk si Garfield ni... sian si Garfield ni ...lunyai di peluk si Abang Long......tengok si Aish tu.. pandai berlakon...wat2 tido... dia cakap.... tido.., tido.. suma... mami amik gambar tido..... huh! pandai la... orang suruh duduk je peluk patung masing2 ..... dia suruh wat2 tido lak.... dah besar ni jadi pelakon handalan ni... heheh hehehe


Iyahh ..cak... Aish dah bangun..!!!! huh.. huh.. huh...
PUtri angun....!!!

senyum..senyum... mami nak snap ni.... buka la mata Aish..... adoyai... susah tol nak amik gambar korang... ada aje aksi sendiri korang bikin aaa..

heheh heheh... mami amik gambar kaki Aish tau.... kaki Aish wat peace...har! har! har!... korang tengok tu.. sempat lagi buat peace pakai kaki.... . Ada aje..idea ya si Aish ni???


ok lah mami.. Aish tido lagi.... hish!! hish!! hish!!... tak yah la wat2 tido.... buka je mata... si Aish ni kengkadang pandai berlawak gak.... cam mr. bean.... Abang aku si Amy tu pun memang panggil si Aish ni Mr. Bean.... dia kata lawak.. pastu muka ada iras2 mr. bean... ada kee??? pandai le korang.... marah Aish orang panggil dia mr. bean tau.....

2 comments:

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

alalalala cutenya 3 beradik nie....auntie geram nak kiss2 :)


salamss perkenalan buat mamanya:)

jasayu1 said...

tu la 3 beradik... nampak ok je.. tapi hari2 gadush..feningzz

salam perkenalan gak buat mieja..

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...