kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Thursday, November 27, 2008

video
bye...!!! bye..!!! cherating







dapat penghormatan untuk melepaskan anak2 penyu....... malam tu.... ada ibu penyu yang naik kedarat untuk bertelur.........












KAT IMPIANA RESORT CHERATING..... PEGNAN KAN PUTERI MASA NI

apa lagi..... karaoke leeee ... moh kita


ni gmbar puteri ... dlm spital lagi... hari ke 2

sama x ???? puteri ngan angah danish???....



ANGAH DANISH .... hari pertama....kena masuk air sebab x da gula dalam darah.... ciannyer dierrr


ORIENTATION - STND ONE 31/12/2007

SEK. KEB (C) CHONG HWA

SETAPAK, KUALA LUMPUR

kelmarin pegi check up .... dah 6kg......



rambut PUTERI dari lahir sampai sekarang tegak je...... mcm punk la plak

Ni Angah Danish.... garang @ serius sikit org nya tapi manja............
ni Abang Long (Daniel) berangan le tuhh nak jadi KING.... heheh heheh

Wednesday, November 26, 2008

telinga PUTERI DAMIA QAISARA....
any comment ??????

Thursday, November 20, 2008


SAMPAI KU MENUTUP MATA - ACHA

Embun di pagi buta
Menebarkan bau basah
Detik demi detik ku hitung
Kinikah saat ku pergi

Oh, Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Tak 'kan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

Aku tak mudah untuk mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta

Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata…
Cintaku sampai ku menutup mata

PUTERI DAMIA QAISARA

Daniel & Danish

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...