kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, November 14, 2010

iKaN bAkaR - jLn BeLLAMy

Disebabkan ada member yang forward kan email gambar2 ikan bakar kat jln bellamy ni jadi aku pun beriya2 lah dan teruja & ajak abe gi cari restoran ikan bakar kat jln bellamy ni.. dlm email tu gambar dia kaw kaw punya.... tangkap leleh ayaq liuq..... so malam kitaorg pun gi la riki... restoran ni kat BELAKANG ISTANA NEGARA....bukan belakang Istana hotel tau....heheh ni kawan aku la ni... ingat kat belakan Istana hotel.....hehehe. tapi kat belakang Istana hotel pun ada ikan bakar sedap gak... tapi lunch hour je...

penantian satu penyiksaan.... hehehhee lapo ker bang?? sedang menunggu ikan dibakar...kwang kwang kwang....


aku minta tomyam.....
sayur campur............




ikan bakar nya...ikan keli.. ikan pari & ikan kembung..
ikan bakar ni utk cicah nya ada dua... satu kicap.. satu lagi air asam....

yang kitaorang pegi ni Gerai Seri Menanti.......


simple jeee kan ikan bakar ni.. sepatutnya dalam gambar yang aku tengok tu... ada daun pisang sekali ... ni bakar cam tu je tak da daun pisang... sebenarnya gerai no.3 yang sedap ikan bakar nya dorg cakap... tapi disebabkan aku pegi malam... so gerai ni je yang buka... kedai lain suma tutup..... tapi aku advice kat korang datang tengahari la .... kat gerai no3.... sure tangkap leleh nya..... aku rasa kena pegi siang la... sebab malam satu gerai je buka ... lagi pun udang pun habis... sotong habis....

Aish makan banyak ... sebab dia kata dia lapar.... lagi pun Aish memang pebret ikan... udang.. dan segala jenis seeputt oppsss seafood... hhehe maknanya sedap la tu kalu Aish makan banyak..

Puteri duduk ngan bibik sebab takut... sambil makan terjerit2 .. sebab apa?? sebab banyak kucing.. biasa dia x takut kucing kali ni dia takut lak ... sebab ada kucing bermata satu.. ... nampak tak kat pinggan tu??? licin...???? tanda nya sedap la kan.... suma tulang2... Abang long dan aku dok kasi kat kucing lebih2 ikan tu.......sian tengok kucing tu ...


seperti biasa..... Abang Long makan bersungguh2..... Abng long bukan makan sangat lauk ikan2 ... terutama seeepuutt.... dia peberet dia ... ayammm..

kat kaunter bayaran.... laki aku tanya cam mana nak kuar dari jln Bellamy tu... heheh heheh heheh.......... rasa macam one way je masuk.... heheh heeeh nasib senang je... kalu tak ... tido kat Istana Negara la malam tu... heheh heheheh

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...