kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Thursday, November 11, 2010

ADooYai......




Adoyaiii... orang nak pegi keja... dia bangun awal lak.... semalam dah bangun awal, hari ni dia wat lagi bangun awal... semalam x ujan tak pe la... pagi ni ujan lak.. nasib dah berenti.....tapi sampai kat tengah jalan ujan balik........huh huh huh..nasib tak lebat...


ni tengah tunggu Abah amik moto la ni... siap nak bawak bear dia tu... nasib baik satu je dia bawak.. kalu suma anak patung dia nak bawak... naya je....

pepagi dia bangun... aku rasa dia ingat semalam dia ikut naik moto ,, so hari ni dia buat bangun pagi lagi.. kuar bilik minta jaket kat bibik... dia masuk kat dlm bilik... mami cepat ... jomm... aik.. siap dah pakai jaket ni.... nak tinggal kan kang sure meraung.. Aish pun belum bangun lagi ... kang dia meraung dengan Aish2 bangun lak..kang dua2 meraung...kelam kabut lak bibik nak pujuk dua orang..dah diorg ni susah nak pujuk kalu dah menangis.. tu yang bawak je la...


hah kan mami dah cakap ujan nak gak ikut.........aku bebel...

ni muka kena bebel ngan mami ...bulat je biji mata bila orang cakap....ni kalu aku teruskan bebell.. mau nangis ni.....


sian bear tu... sure basah.....kalu bear tu boleh cakap......hehehe tentu aku lari dulu..heheh

hah ni muka berangin laki aku sebab bawa Puteri ...hah nak ikut... pas tu ujan... camna nak balik ni.... hujan pagi jumaat biasanya lambat berenti ni... argh!!!!!!!!.... baik aku cepat2 naik opis.. hehe hehehe heh

3 comments:

mama said...

oo lari naik opis cepat2 yer....sian si puteri ngan ayah dia..hehehhehe...

hunny d bunny said...

laaaaa.basah la minah ni

jasayu1 said...

MAS,

SEBELUM AKU YANG KENA BEBEL BAIK AKU LARI DULU.. HEHEHHEH

HUNNY,

TAK PA BALIK BOLE TERUS MANDI... TU BELUM MANDI LAGI TU... NTAH2 DIAPERS PUN DAH KUYUP... HEHEHEHHE

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...