kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, November 9, 2010

cHOPsTicKs.....



ni bukan citer pasal chopsteaks.. ker chickenchop ker..ha ni citer pasal chopsticks...........kat umah aku memang ada chopsticks ni .. aku kengkadang kalu makan mee .. aku gunakan lah.... tapi memang jarang2 la sangat .. tapi pagi tu.. saja je.. lama tak pegang chopsticks ni.... kebetulan pagi tu Puteri bangun awal lak.... so aku suruh bibik amik kan beehoon untuk Puteri, bila dia nampak aku punya chopsticks dia pun nak gak , tak nak pakai garfu.... so kasi gak lak chopsticks yang besar tu sebab kasi yang keceekk dia tak mo.. dia nak gak yang aku pegang.... kasi gak la... malas nak dengar dia nangis2.....

mula2 ingatkan tak pandai, sebab dia x penah guna, tiba2 dia pegang .. dengan betul... dan boleh lak dia gunakan .... cam heran gak si Puteri ni suma dia tau......

Dengan penuh bersungguh2 memasukkan beehoon kedalam mulut.... kih kih kih....

amboi mak... besaq nya dia nganga....





Akhirnya... habis gak beehoon tu... walaupun ada tumpah sikit2..... banyak gak yang masuk dari tumpah .. tu yang aku dok heran gak kat Puteri ni... suma benda dia nak buat cam orang lain buat......
haaa kalu pasal makan ... sure Abang Long tak ketinggalan.... Abang Long dia memang pandai pakai chopstick sebab dia sekolah cina... kengkawan dia suma makan pakai chopsticks... lagi pun tupperware dia bawak hari2 tu tupperware BOB THE BUILDER satu set...yang siap ada sudu, garfu dan chopstik.... tu yang pandai... tapi tumpah2 gak... heheh heeh pagi tu ... nasib baik Aish belum bangun... kalu tak ..... dia pun sibuk gak nak pakai chopsticks..... huh huh huh...

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...