kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, November 29, 2010

MaCAM keMBar jER....

Cik abe aku le yang perasan.... eh cuba tengok bebudak 2 org ni..... cam kembar kan???
ya la cam na aku bole x perasan arr...... orang suma dok sibuk ... dalam ramai2 tu pun dia 2 orang ni bole landing kat karpet... dan terlena dua beradik ni.....

tangan dua2 peluk botol susu..... pun sama...

bila di lihat dari belakang pun sama... cara diorg silang kaki pun sama.......

Dua2 orang pun dok mengiring ke kiri..... pun sama....

Aku rasa diorang ni nak jadi kembar dulu ... tapi abang kuar dulu.... hehe heheh heheh pandai2 jer aku.. tapi nampak cam kembar kan?? tapi hari2 gadush... tak serasi bersama pun..... hehe hehe heheh...... kembar tak seiras..... kembar berlainan taun...... ok la tuh!!!!....

2 comments:

Mieja@2001 said...

comelnya....sapa patern jerk tidur:)

jasayu1 said...

sepesen jer kan??... heheh heheh

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...