kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, November 30, 2010

mAJLis bERkhATAn...PART 2

Ni la bunga pahau (yang kat tengah2 tu) ... yang kat dlm mangkuk pulut kuning tu ... nasi semangat..... macam2 la .... nasi semangat biasa sebelah pantai timur je... nasi semangat tu nanti dipotong2 dan di bahagi2kan....



ni family aku bersama mok mertua kesayangan kami dan mak kesayangan kami........ amboiii berseri2 pengantin kat tengah2 ye..... senyum la... nanti bila dah potong..... hahah amik kau.... tak de nya senyum2 dah wehhh...



Anak2 kesayangan ku bersama nenek nenek mereka ... sorang KL.. sorang Terengganu... kengkadang jadi ayam dan itik bila berborak... hheheh heheh mak aku bukannya reti sangat bahasa Terengganu ni... tu yang macam ayam ngan itik bila berborak.. sorng citer lain sorang citer lain... hehehh lantok le kome....

bersama2 anak2 dan anak2 buah .. & bibik yang suka dok interprem gak...orang sibuk pakai sedondon pink... diapun sibuk cari baju warna pink gak... hish hish hish.. bibik aku.... nasiblah dah tua....

ceh wah ceh wah... pengantin ngan anti mimi ye.. posing


laki ku dok melepak ngan kakak2nya sementara menunggu ketibaan para tetamu... aik.. bleh lepak2 lagi cik abe.... tak siap2 lagi ker????

antara para tetamu yang hadir....

hah ni member2 baik aku.. member sejak keceekk lagi... Mimi Marlina ngan Norashekin Mokhtar ngan hubby serta 2 orang anak... kak ngah pun hadir... ma kaceh suma sebab sudi hadir.. cuma Yati je tak da.....ntah mana menghilang fomfuan tuh...


Acara doa selamat....

Acara berkompang....
aku pun tak dapat tengok.... sebab sibuk dengan tetamu kat dewan.... nasib laki aku ada amik video sikit...
amboi.. mak.. betul2 cam pengantin baru la ... Daniel... siap kompang2 ni...


kak enjom



Ebi pun datang gak....

mak tiri aku ngan bapak aku ada gak

lala member masa kecik2 pun datang ngan mak & anak beranak dia..


Ala tomei nya anak kau Lala... nama pun felik..... susah nak sebut...


ancem la anak ko Ida.....booking untuk Puteri la.... heheheh

ni diatas permintaan Abang Kamar.... kita muat naik gambar family abang kamar dan family Ida kat dalam blog aku... hehehh pueh hati tak... masuk wa punya blog??? hehhe heheh ni la sifu aku .. dia yang ajar dulu buat blog ni... sekarang dia jadi pembaca blog aku.. senyap2 ..... asyik baca blog orang je... blog dia tak hapdet hapdet... bertaun2 dah bersawang....heheh hehe





mak & anak...


ehhh ibu kamu mana???.. awat kak yatie yang dukung.... ibu kamu dan ayah kamu gi mana... tak datang ni......nak kena si amy jepun ni.... wakil kan anak je datang.... hhehehe heheh

pas ni part 3 lak....

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...