kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Thursday, December 9, 2010

kliNiK PaKaR kANak-kANak TaN.....

Puteri ni....Bila malam jer ... batuk, bila malam jer batuk... batuk sikit2 tak pa... ni batuk yang kuat sangat.. sampai muntah2.... dah berapa hari dah batuk tak baik2...mlm susah nak tido sebab batuk2.. so pegi klinik pakar kanak2 TAN... kat Sri Sinar, SEgambut.. dekat gak ngan umah aku...

Aish ngan Puteri sukalah banyak menan kat klinik tu.....
Ramai anak2 cina...... masa aku pegi kitaorg & ada lagi satu kapel melayu bawa anak... yg lain suma Cina.... ramai gak la tunggu... Doktor tak sampai2 lagi...... klinik ni beroperasi dari pukul 9a.m to 1.00p.m, pastu 6.00p.m to 9p.m... lambat nyer doktor ni...


korang perasan tak fomfuan rambut panjang pakai suar pendek tu... hah tu la nursenya... Doktor nya lelaki muda.. nurse nya pun muda2.... pakai sempoi2 je .. suar pendek pun bole.... tapi suma Cina....




keletihan .... dah nak semput dah tu.... batuk2 ... muntah...









timbang berapa berat Puteri.....14kg....2 tahun 5 bulan.. berat gak..



ni baru lepas amik nebulizer.... heheh tak sempat nak snap pic dia masa amik nebulizer tu... sebab dia nanges .... aku tukang pegang nebulizer tu... laki aku dok... tunjuk2 gambar kartun kat dinding sambil bercerita..... tu yang lupa nak snap gambar... siap nurse pun dok tengok gambar2 yang inche abe dok tunjuk2... orng nak kasi diam puteri... sekali aku ngan nurse2 pun dok dongak tengok laki aku.... hheehehehhni diam sikit... pas tu nangis lagi bila nurse masukkan ubat bontot....." adushhh... cakit motot.... doktor buat... doktor cucuk motot... huarghh ..huarghhh..huarghhh...."




ni antara ubat2 yang perlu di makan.... Puteri kan susah sikit nak makan ubat ... tapi ubat ni suma dia makan..... aku pun rasa la sikit... apsal dia suka makan ubat2 ni... siap cakap .. nak le le le lagi...... ohh rupanya ubat ni manis2 cam gula2.... patutla ....senang makan......

hah ni bill nyer.... bayor... jangan tak bayor.... pas ni bleh claim kat compeni.... hheheheheheh

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...