kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, December 28, 2010

NaK LiS PuTa TaTaK......

Anak dara aku sorang ni... tengah merengek.....mamy... gatal... sakit....nyamuk geget... huh huh huh... ya lah yalah... nanti mamy pukul nyamuk tu... adush... tatau nak wat cam na... lotion calamine pun penuh dah aku sapu..untuk hilangkan gatal2 chicken pox tu.....so untuk diam kan dia ikut jar apa yang dia nak..... so masa ni tengah dok tengok citer Putera Katak.... .. nak lis puta tatak.. nak lis puta tatak...(nak tulis putera katak) ... maknanya nak lukis gambar putera katak le gamak nya tu...heheh heheh nasib baekk aku paham... kalu tak mengamuk lagi leee jawab nyerrr....

bibik...amik papan lukis PU3 tu.. tuan puteri nak lukis gambar putera katak dia.... huh huh huh..

hah start melukis sambil baring...... konon2 sakit tak bleh bangun le tu.........

nah layanzzzzz........


cewah.... cewah..... macam artist...

eh.. salah.... padamm....


wat lagi sekali......

hah dah ada rupa katak sikit2 dah tu..... hehe hehe heheh

ehh... jadi ker Puta Tatak ni?????

ahhh ni kena touch up sikit lagi ni......

buat lain le plak......


tak boleh jadi ni... kena bangun plak........kasi cantik lagi...



hah zoom cikit mamy........

hah ni puta tatak tu..... heheheh sama..sama... kena puji ni... cantik.. cantik..cama la .. cam puta tatak... pandai nya.... ngeh ngeh ngeh... sambil sengeh sengeh.....

ok tambah lagi....... ada antu...mamy..mamy... ada antu.... hish hish hish... mana lak datang hantu kat citer putera katak tu????

jeng, jeng, jeng.........tu dia dah siap........ sila tepuk tangan dan kaki ..... meh puji... meh puji .
.ala laa laa..cantik nyer..... nanti lukis gambar mamy lak yer....
ok lah janji tak nangess..... bingettt telinge ku...... huh huh huh....

untuk pengetahuan korang PU3 berumur2 1/2 tahun bulan ni.... hehehehhee tapi still breast feed......... bila nak behenti ni????? penat laaaa sob!!!sob!!!!sob!!!!!

3 comments:

Dunia Mayaku said...

bf kan terbaeek kak...hehe..tp teringat dulu2 mak kita letak getah betik biar kita tk ngempeng lagi..haha...cuba la ape cara kak

Dunia Mayaku said...

cube la letak getah betik..dolu2 mk kita buat camtu kat kita...

jasayu1 said...

maya, bf memang yang terbaeekkk... tapi kalu hari2 kena gegeet... adushh.. mana tahan hari2 dok terjerit2... heheh heheheh.... letak getah betik??... bagus gak petua tu.... tq...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...