kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, December 12, 2010

hARi kE 4 SUNat.....

Hari ke4 ...

Mak shikin & ayah nya Pakcik Mokhtar datang tengok Abang Long. Mak Shikin dulu jaga Abang Long dari umur dia 2 bulan lebih sehingga umur Abg Long 7 tahun.... (dia panggil mak Shikin ..mak..). Danish pulak dia jaga dari 2 bulan lebih sehingga umur dia 2 tahun Dan Puteri sempat dari 2 bulan lebih hingga 5 bulan jer... yalah anak aku dah 3 ... anak nomor 2 dia Kak Ngah anaknya dah 2 orang...... jadi dah 5 0rg makcik tu jaga, masuk anak Shikin, 1 orang dah 6 orang.... bila umur Puteri 5 bulan ... Shikin beranak lagi.... huhhh dah 7 orang..... cian makcik tu... dia pun dah tak larat nak jaga ramai2 jadi aku pun amik bibik....... walau pun ada bibik, Makcik kengkadang petang2 datang tengok anak2 aku..... dia tengok bibik tu jaga ngan betul ker tak.... tima kasih makcik sekuarga sebab buat kitaorg cam anak sendiri dan jaga anak2 kitaorg cam cucu sendiri....sob! sob! sob!... (sambil mengesat hidung...) alhamdulillah... baby sitter ngan maid aku suma baek2.... kira rezeki aku & anak2 dapat yang baik... alhamdulillah...

(citer sunat dah melalut kat tmpt lain plak.........heheh heheh )


Tima kaceh Makcik & Pakcik Mokhtar sebab jaga anak2 saya suma dengan baik.... tak terbalas rasanya...

amboi.. Abang Long , mentang2 mak dia datang... makan selera tol ya... (tunjuk le ngada2 dia kat mak dia)....mentang2 orang tu manjakan dia.....

Makcik dan Pakcik tu tengok bird abang macam terkejut... ehhh baru 4 hari dah kering???? cepat ya sembuh.... alhamdulillah.... ... ma kaceh pakcik makcik ... sebab datang jenguk Daniel..............


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...