kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Saturday, December 25, 2010

EeEeee SeRam..Ada HaNtu......

EEEee seramnyer... adik aku kol aku malam tadi dlm kul 1 pagi... aku ,asben& abg long blum tido lagi kitaorg layan bola....maklum lah malam minggu... tido lambat..cuma Puteri & Aish jer da tido..... Adik aku Naim.. cakap aku ada benda nak tunjuk kat ko kak ngah....,apa benda nya....
Naim: aku tadi gi umah mak, bawak mak & papa gi makan2 kat Kg Baru.... sebelum pegi dlm kul 8 lebih... aku saja2 amik gambar mak ngan Qimi(anak adik aku) pas tu kitaorg terus gi makan kat kg baru...... tadi...dlm kul 12 lebih sebelum tido, aku saja2 je nak tgk gmbar2 yg aku amik tadi.... terkejut aku nampak ada sesuatu kat dapr umah mak......ada benda terjelir2 lidah..ngan muka buruk... ko cuba tengok betul tak , nanti aku message kat ko.....


bila aku dapat ni dia.......... mula2 tak seram sangat sebab tak berapa nampak .... aku ngan asben yg mengadap, abg long x nak tengok ...takut katanya...... aku zoom...zoom..dan zoom......sekali aku ngan asben pun terkezut...dah la malam2... berdiri bulu roma......seram giler .....



korang bleh tengok kat dlm bulatan merah tu... ni bukan super impose ye.... kalu korang nak tengok lebih jelas boleh zoom sendiri.... aku tanya adik aku...mak da tau belum???? belum .. tapi tadi aku baru kol mak suruh bukak suma lampu kat dapur...... dia tya knpa? aku ckaap... nanti kak ngah datang sok pepagi.... bagitau... sebab aku keja pagi sok.... aku tak nak kasi tau mak... takut dia tak bole tido malam ni.....tu ar mak kata ari tu ada terjumpa ayam hitam kat belakang umah tinggal separuh badan......pas tu mak buang kat sungai.....

hah..ni gambar yg aku dah zoom....

ok... korang tengok la betul2.....aku pun dah seram ni..... nak kasi tau mak aku....... tatau la apa benda tu.....

3 comments:

Alida Ali said...

huh takut lak saya...klu jadi kt diri sndiri mau tido umah org lain hehehe...

jasayu1 said...

ida.., nasib baik malam tu saya tak tido umah mak saya... kalu tak tentu malam tu gak balik umah.....huh huh huh....

jasayu1 said...

ida.., nasib baik malam tu saya tak tido umah mak saya... kalu tak tentu malam tu gak balik umah.....huh huh huh....

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...