kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, January 3, 2011

PuSaT sAiNs NeGaRa..PaRT 2 ...DiNoSaUrS..GrrrRR....

GrrRRRR..... AARRrrrgghhh!!!! ada dinosaur....arghhh!!!!!! takutttt...!!!!!... memang nampak takuut pun abg Long... suruh amik dekat2 pun takut ..... kena tolak2 badan dia supaya dkat2 ngan dinosaur tu.... baru la nampak real...... ingat kan adik2 jer takut .... Abang Long pun takut.... hishh hishhh hishhh....... cam na nak jadi hero ni......

Arghhh!!!!! mamy.... takuttt.....



ni baru yang kat luar.......eh apsal ada orang lak kat bawah tu.... tak real la plak...kantoi...


PU3 nanges jer .... tak nak letak... nak amik gambar pun susah ... nanges jer...... takut sangat ... bila dino bergerak2 dan kuar kan bunyi2 yg aneh...... lagi lerrrr dier nanges.... huh huh huh.....


nanges tapi asyik dok pandang dino tu wat per????... bila dino gerak lagi nanges .... Aish pun takut gak ropa nyer..... itu pun nak amik gambar jauh2 baru bole......




Jaga2 PU3.... dino tu nak datang geget pipi PU3 yg layout tu..... heheh heheh heheh





PEACE..... tengok kat belakang.... DINO pun wat peace gak.......


Ceh.... muka nampak cam takut jer...???? kaver ker?????


ni gambar pudar sebab Aish meronta2 ketakutan..... teruk tol anak aku ni....... heheh heeh


uuwaaa...... tak nak... tak nak.... takut.......





GGrrrr.... sama jer buka molot cam DINO gak...... aapara takut... molot buka dah sama dah.....


BBaaa Caakkk.... ..GrrRRrrrr


dah... dah... jom kuar... adik2 dah terjerit2 ni..... nak balik... nak balik....


ulang balik jer pic ni .. cuma posisi jer lain2..... dpt masuk satu bilik jer.... tu pun bahagian depan je.... nak masuk dalam lagi...... terjerit2 budak2 ni ajak balik.... nanges....... so kat belah2 dlm x dapat tengok....... kalu korang nak tengok kena la gi sendiri..... huh huh huh


daaa.... kira ok la abg long... tgk sikit2 dari tak tengok langsung.....


dah.. last post ... jom la kita balik..... ... dapat tengok sikit pun jadi la........ da suma takut, kang ada plak yang pengsan kang.... dah jom je la kita balik.. rasa cam tak puas hati je... ya la baru masuk satu bilik..... budak2 dah terjerit2 nak balik.... nak balik...... haruuu biruuu... bukan biru jer... mmacam2 kaler haru.......x pa la nanti kita gi zoo jer....





4 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

bestnyaaa....auntie pon tak pernah sampai lagi..:)

jasayu1 said...

ya la mieja... nanti bleh bawak anak2 pi sana... satu family 2 dewasa 2 kanak2 RM25... kanak2 bawah 4 taun free

MummyEcha said...

salam kenal...:) follow here

jasayu1 said...

salam mummyecha....tq jadi follower... nanti akak ayu akan kunjung balas ......

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...