kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, January 17, 2011

jOM sOLAt .....

Selalu Abg Long solat, aku pun tengah solat kat bilik aku .... kalu ada enche abe pun kitaorg solat kat dlm bilik kitaorg sebab kalu sorg da masuk bilik... suma nak masuk bilik..... bising... budak2 suka maen2.....

Adik2 selalu ikut dari belakang abg long kalu abg long solat.... tapi itu dua budak yang kat belakang tu selalu main jer dari solat.... selalu dok kacau abg long solat...

Tapi ari ni... baik sangat ... kebetulan aku baru nak masuk bilik solat... ternampak diorg tengah nak solat... kat tangan ada hp terus amik pic....



Ini budak 2 orang tengah tunggu abg Long bentang sejadah....
anak dara aku tak nak pakai telekong sembahyang .. dia tu kuat berpeluh...lagi pun dia takut lemas.... so ..dia pilih tudung sendiri ... dia punya tudung tak nak pakai... pilih tudung aku yang ala2 vogue gitu....... pandai pilih yg cantik2 jer... huhhuh tu dia anak dara ku..



orang baru ruku' le..... alahai anak dara aku salah cara ruku' tu nak ooiii..






alooo cik akak dan cik abe.... tengah solat mana ble borak2 .....


Alhamdulillah ...Abg long bole le nak jadi imam untuk adik2...


baca doa betul2.... ...



doa untuk mamy & abah ye......


PU3 ikut abe solat betul2 ..... angkat tangan tu... abg long tengah baca doa......


AMINNNN.....


.... Aipp!!!! jangan main2....


aallo.. lo.. lo... patut nya Adik PU3 yang cium tangan Abg Aish... dah dua2 nak cium tangan...kang terantuk pala plak.....hish hish hihs


tu abg long hulur tangan ..sape nak salam dulu...


ni bukan lakonan ye......ni betul2 kejadian


Ala tomeinyer anak2 ku.....

Abg Long dah besar dah darjah 4 ... dah bole ajar adik2 ...
Abg long masa kecik2 pun ...masa umur dlm 3.. 4 taun .....Ada orang tanya dah besar nak jadi apa....?. terus jawab nak jadi anak yang solehhh... hehehe heheheh
aku tak pernah terfikir lagi nak tanya dia nak jadi apa kalu dah besar nanti...
aku pun sendiri terperanjat gak masa dia jawab tu...... heheh
AMINN ....... semoga suma anak2 ku jadi anak2 yg soleh...
ni da besar ni pun aku belum tanya dia lagi nak jadi apa bila besar???.. eh takkan jawapan dia sama kot masa dia kecik2 dulu.... har har har..



5 comments:

MummyEcha said...

alahai sejuk nyer perut tgk budak bertiga tu....rajin2 solat yer..

Shahayu said...

sejuk tengok kalu tak gaduh... tapi kalu gaduh.... feningzzz jadi tarzaniah jer ar kat umah.... heheheh

Mieja@Amiizaa2001 said...

tomeinyaaa........sejuk mata menengoknya:) auntie geram nk kiss gegirl yg masih nenen mama dia tulah...hehehhehe....

Alida Ali said...

comelnya tgk adik beradik ni solat sama2...

Shahayu said...

mieja...& ida... ada masa masa gak adik2 yg 2 org tu nak ikut... selalu abg long sorang2 jer...kengkadng adik2 ikut..kgkadng adik2 dok kacau..... paling byk dok kacau abg jer... hari tu hari baik diorg la tu...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...