kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, January 30, 2011

LePaS mAkAn.... CuCi pINgGaN....

Bosan dok kat umah gi lepak sat kat umah mak aku....dkat jer ngan umah aku umah mak aku.... so bawak budak2 sekali... Anak adik aku Qimi, mak aku yg jaga.. so dia ada je arr kat umah tu kalu ktaorg dtng.... PU3 seperti biasa lepas makan nak basuh pinggan sendiri..... apa lagi main air le tu.... kalu kat umah singki tinggi so basuh pinggan kat bilik air .... lepas makan... sure baju suma basah sebb dok basuh pinggan sambil main air.... tak kuasa aku nak melarangnya... biar la dia bertanggung jawab sikit ....... bukan aku suruh pun... sendiri nak wat..... lepas basuh pinggan nak sapu nasi bawah meja lak..... kalu bibik dah sapu .... siap nanges... kena la taruk sampah sikit2 kat bawah meja ... utk dia sapu.... huhuuhuh harap2 sampai besar la nak ooiii ko rajin cam ni.......


ni siap amik menan... sebab tak sampai nak basuh pinggan....Qimi tu usha2 tu nak maen sama la tuh!!!!!


ha kan betul... dia tolong PU3 basuh pinggan gak....


Qimi ngan PU3 memang ngam dua org ni........ mak aku cakap cikgu kat kelas tadika dia pun cakap... Qimi suka maen ngan bdk2 pompuan x suka maen ngan bdk2 lelaki... dia x suka maen kasar2.. ya la dia ngan Aish pun tak ngam ... selalu gaduh... sebab Aish kalu maen kasar cam budak laki2 lain... maen gusti2 ...tumbuk2 ..... terajang2..... hhuh huh huh aku ckp ngan mak aku... jgn kasi dia maen ngan pompuan jer... kang lembut lak kang.... mak aku cakap tak la... Abang long aku dulu pun cam tu... suka maen masak2 ngan kemas2 umah... tapi tak lembut pun.. 4 org da anak dia skrg.......eemmmm betul gak.... abg aku memang suka mengemas umah ... tapi dia tak lembut pun.... siap anak2 aku & anak2 adik aku pun takut ngan dia sebab dia garang... hehhe heheheh



Ntah apa yang diborakkan budak dorang ni......


hahah last sekali Aish pun tak tahan nak join gak...... maen air.....Danish the menace ..... heheheh tukang kacau sudah datang..... dah dah dah suma.... jgn gadush gadush..... kang nenek korg naik angin lak kang.... basah dapur umah nenek kang...... dah jom maen kat luar lak.....



2 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

tomeinyaaaa diaaaaaa...makin tembamlah adik:)

Shahayu said...

ya la mieja...adik mkin tmbam...adik lagi brat dr abg...heheheh...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...