kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, August 1, 2011

sALEs......


Sogo member sales.... hari Jumaat ngan Sabtu lepas jer....
gila babaz punya sales da.....


punya le ramai orang.... nak menyelit nyelit tengok baju pun payah .... feningzzz kepala ku....
ni yang kat tingkat bawah.... belum yang kat tingkat baju budak2...... hayooo... tak bole menyelit langsung untuk mencapai baju2 budak2 ni.... cam nak pitam aku dibuat nya....

akhirnya aku balik ngan tangan kosong.......
berderet2 orang beratur nak bayar pulak...
berbakul-bakul lah plak..... ni kena pegi hari esok lak ni....


sebelum pegi ... adik aku gi survey dulu.... katanya masih ramai orang....
akhirnya aku gi hari Ahad yang bukan member sales... sales biasa.....

adushh... bukan member sales pun ramai gilerss.....
nasib baik bawak encik suami..... dia pilih separuh .... aku pilih separuh.....
aku cakap amik jer dulu yang mana berkenan.... kang kita pilih balik kat tepi..... sebab nak pilih kat tempat baju2 tu pun orang ramai.....

bawak PU3 jer ... budak2 lain tinggal kat umah nenek....
PU3 dapat kasut jer..... itu pun yang dia pilih....
baju sehelai jer yang dia berkenan.... yang lain suma dia tak berkenan.....
terpaksa lain kali kena beli tanpa dia.... cerewet anak dara sorang ni....
umur baru 3 taun tu... huh huh huh
ikut kan juga sebab kalu beli baju yang dia tak suka kang dia memang tak kan pakai .....
tapi kalu beli tanpa dia, apa kita beli sure dia suka.....
lain kali je la cari baju PU3.... lain kali tak yah bawak dia
leceh... dia nak pilih sendiri....
nasib baik baju anak2 bujang ku da settle .....
kalu tak jenuh le pose.. pose nak gi cari baju raya.....


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...