kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, August 2, 2011

1st DaY BuKa...


First day berbuka ... kitaorg suma berbuka kat umah mak aku ..... 1st day sahur pun kat umah mak gak .... meriah la .... adik lelaki dan abang aku pun ada... cuma adik pompuan ku jer tak da...


aku kija ... so my mum, bibik aku dan bibik abang aku .... serta adik ipar... kena la berhempas pulas kat dapur....


layan menantu ker tu mak???..


anak2 kecik... orang dewasa nak berbuka sila dok kat depan ye....


bibik aku ngan bibik abang aku dok interframe kat belakang abg aku....
seronok...dan meriah buka ramai2 ni....


berkumpul anak2 suma.....
dah ... kita suma nak balik.... ayuh....bersalam2an ...


salam....


sayang sikit.....muah muah muah...


sayang lagi.....


saya balik dulu ye.... salam...


salam cium tangan......
aloo loo loo comel nyer.....
cium tangan jer tau.... hehehehe...

dah jom kita suma balik.....


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...