kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, August 2, 2011

2nd DAy BeRBUka poSE..

jenuh la aku fikir nak masak apa balik kija nanti........
bibik aku bukan pandai masak.... selalu dia masak untuk anak2 aje
kalu hari cuti sabtu ahad memang aku masak sendiri...
encik suami tak suka masakan bibik....

jadi berbuka aku gak le kena masak..... setelah jenuh berfikir dan mencari didlm blog kengkawan akhirnya.......

tada.......

Nasi kari ayam .........




ayam kat umah memang ada.... so kari pun ada.....
apa lagi .... rasa cam senang jer..... ni la hasil berblogging semalam...

aku tak buat sayur acar .... bahan tak cukup... so aku buat sayur kangkung goreng jer
dan tak lupa gak ..... kuah asam.... wallllaaa.. mabeles...


sesapa nak resepi ni sila lah lawat ke blog ni..(alamak... aku lupa blog mana yang aku tinjau semalam la..... nanti aku cari dulu... nanti aku link kan balik...)
aku malas nak buat lain....
aku sebenar nya tak ikut sangat pun resepinyer...
sebab banyak bahan tak da... so aku buat ikut stail aku jer.... hehehe...
janji siap... senang... dan paling best ... shedappp... hehehe
masuk bakul angkat sendiri... wakaka




No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...