kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Wednesday, August 24, 2011

DaRbY PaRK HoTEL....

Seperti yang dijanjikan oleh encik suami....kitaorg gi makan kat Darby Park Hotel....
tempat makan dia ada 2 tempat ... yang lagi satu kat tingkat bawah...
kitaorg gi yang kat tingkat 30... tinggi siot..... tapi memang boleh nampak suma bangunan yang dekat2..... KLCC... Menara KL..... Tabung Haji.... taman2 kat KLCC nampak cantik sangat dari atas.......


ni tiga beradik ...... ala tomei nyer...
adik PU3 sibuk nak bawak bear dier makan kat Hotel
huh huh huh

sebelum makan kita posing2 le dulu kat luar ni.....


nampak tak bangunan tabung haji kat belakang abg long....


tengok tu... kuih muih....


udang bakar...sotong bakar...ayam...& kambing bakar.....
ni abg long amik... la mana sos nya???


ewah2.... jadi model jap.....
model jalan2 cari makan.... hahahaha
(jgn mare abg long...)


kitaorg duduk kat tempat yang org tak ramai.... bilik privacy sikit...
ya la anak2 aku ni .... semacam sikit.....


buah pulasan yang first diambil oleh abang long......
sebab dia pelik tengok buah ni....


hah ada sate...... lamb grill .....
otak-otak & sata... wallaaaa


aiskerim.... shedap nya.....
ni dah nampak ada eskerim.... berulang2 eskerim jer ar jap agi...


second round....
western lak....

huh best...!!!!!


dessert .....


ha.. curi eskerim ye???


nak balik... nak tido.... adoyai.... ini budak tido la kat kerusi tu jer... stroller tak bawak lak...

ok last kopek..... amik sorang satu sebelum balik....


posing dulu sebelum balik.....
ngeh ngeh ngeh...





6 comments:

Amiizaa2001 said...

tomeinyaaaaaaaaaaaaaaa adik tecit....mama dia pon cunggg:):)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

salam kenal..seronoknya makan 1 familykan??

Cik Puan Axa said...

wah,sedapnye makan! ;)..comel2 anak akak..selamat berkenalan (^,^)

Shahayu said...

meija... tomei ker??? hehehe

Shahayu said...

mama amana.... salam kenal gak... kalu makan ramai2 lagi syiokk

Shahayu said...

cik puan axa....salam kenal gak... oh ye ker??? jom kita gi makan.... hehehe

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...