kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, June 6, 2011

TaKo TAo.....

korang pernah tak makan menda ni???? aku memang suka tako tao ni.... cuma lama tak makan sebab skrg umah aku jauh sikit ngan JUSCO... dulu masa dok wangsa maju selalu la makan kalu gi JUSCO mesti tak lupa beli... kat SOGO kat bawah tu pun ada .... rasa2nya kat suma branch AEON(Jaya Jusco) suma ada kot....



Tako Tao ni makanan Jepun . Dibuat dari Tepung dan ada inti kat dalam. kat luarnya ada mayonis, fish flakes dan sos soya.

inti nya ada 4 jenis...Octopus, Unagi(kalu tak silap aku ni belut)..yang ni aku tak penah amik ... takut tak lalu nak makan belut... hehehhehe , Prawn and Chicken Ham with cheese.

mmmpph peh... sedap siot... tapi yang penting... ianya HALAL...


anak2 aku sorang satu kotak... bleh??? satu kotak ada tiga ketul jer...


ni kotak dia....




hah kat sini le dia masak.... so kita bole tengok cara dia masak.......
jom mamam... dap tau... rugi tak try
satu kotak rasanya dalam 4.90 kot... tak ingat la... rasa2 nya la..
kalu korang gi AEON kat AU2 sambil tengok budak2 AF tu...
ble le ngap ngap ngap TAKO TAO ni..hehehhe


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...