kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, May 30, 2011

WoNdErLaNd MELAKA


Lepas hantar Nadiya kat UiTM ... ingat nak jenjalan keliling Bandar Kota Melaka.... disebabkan cuaca amatlah panas sehingga rasa mendidih diatas kepala.... maka dengan sebulat suaranya... kitaorg pegi wonderland.... pegi mandi manda..... yihaaa.... anak2 suka dan teruja.... apalagi mamy dan abah.....lagi le teruk melompat... siyes...


masuk kat dlm jer terus terjumpa si Upin.... watak upin dan ipin .... ehhh mana Ipin ni...
ok bole le berjabat tangan ngan abg long... eh mana satu artis ni...
yg baju kotak2 tu ker yg botak tu???hhehehehe


Aish nak salam takut2 lagi.... PU3 tak nak sebab dia takut....


aku pun sibuk gak nak interprame.....ingat nak dokong PU3... hampeh... anak aku takut...
konon kalu dokong pu3 tak da la org ckp mamy dia yg lebih2 huh.. huh.. huh

kecepuk..... buka baju terus melompat kat dlm air....


kitaorg tak rancang nak gi kat sini... so baju mandi budak2 ni tak bawak le.....
cuma memang bawak baju extra la kan.....


cewah2 ... dua beradik ni kan maen suka.... tak gadush pun.... baek sangat la plak


awas ada jerung kejar kat belakang.... berenang laju laju..... ayuh....


wah encik abe.... lepak santai nampak ... ni tepi pantai le kengkonon.....


si PU3 tak mo pakai baju. .. sebab abg2 x pakai baju dia pun x mo pakai baju....
bulat nya puyut ko nak oooiii...
dia sibuk tanya baju renang dia... mana bawak... pakai jer sepender tu....


lari2 jatuh.... org yg kat tepi2, yg kat dalam air dok tengok anak dara aku.....
org lalu jer cubit pipi... org lalu jer cubit pipi.... eeee comeiinyer... gerammmm



PU3 takut mandi kat air hujan ni....


yehaaa....


ni ada lesen tak nak bawak moto ni???


Aish pun berani


memula encik abe .. tak berani .... takut... hehehehe
setelah dipujuk oleh anak2 dan aku.... akupun sebenarnya pun takut gak...
saja bagi perangsang supaya encik suami berani....
akhirnya... encik abe pun turun peluk pu3 kat depan ..Aish peluk dari belakang..


selamat dah....
apa lagi memang tak puas la ..... naik le lagi...


aksi abg long....


banyak sangat picca.... sambung part 2 la.....
kang layan picca lagi.... nak wat kija jap...



















3 comments:

sayangsayangibu said...

kalau athirah dah takut dengan maskot besar gitu.

Shahayu said...

SAYANG2IBU... sama jer si PU3 ngan athirah tu.... penakut.... dia jer tak amik gambo ngan maskot2 tu... hhehehe

Rie said...

besau sgt si upinnya..mmg takutla dak2 kecik hahah...

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...