kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, May 23, 2011

kEnDUri UmAH oPis MAte...


hari minggu ari tu... member ada buat kenduri.... ngan muka ku yang kemerah merahan tu .. pegi gak ... aku biasa la .... insyaallah kalu x da aral...akan pergi gak la ke acara2 yang di buat oleh kengkawan opis....

wah seronok tengok umah org... cantik sangat... cam dalam majalah Impiana lak ... hehehe

ruang makan... cantik ...
Abg long ngan Aish .....


divider tu pun cantik....berukir2
cam nak tiru jer.... tak pa da minta izin nak tiru kat owner umah


ruang tamu... pun cantik...

apa pun orang lain cakap... aku tetap dengan ikhlas hati kata... CANTIK..


kawasan perumahan....


kat luar umah....


macam2 lauk ada... daging Aqiqah paling sedap.... tak bau kambing pun...
sedap sangat...


satay pun ada.....mmm sedap.. terliur tengok...




kan dah kata... Aish kalu gi makan kat luar ... sure makan banyak.....


family aku datang dulu dari budak2 opis yang lain....
tunggu kengkawan yang lain lambat sangat...
so kitaorg berangkat dulu le setelah kekenyangan... huh huh huh



2 comments:

ieda said...

aahc antik umah dia nie .. ermm makanan pun semua enak2 :) ...

Shahayu said...

ya la ieda.... x tau bila nak dapat umah cam ni... hehehe

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...