kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, March 6, 2011

sARaP ...NAsi LeMaK

Yum..yum..yumm.. jom sarap nasi lemak..... sebenarnya member kat opis sibuk nak wat nasi lemak sambal telur burng puyuh.... sebab ada ahkak kat opis tu jual telur burng puyuh & daging burung puyuh.... tapi dia bawak telurnya jer ari tu..15biji RM2.50... suma dok pakat2 nak wat nasi lemak... so aku pun rasa cam lama tak mamam nasi lemak... so wat nasi lemak gak ar.... tapi rebus jer itu telur... sebab dah wat sambal ikan bilis........ so layan...

bila upload ini gambar rasa lapo la plak......



Abang Long...sebelum gi Taekwondo...layan dulu nasi lemak...heheh jgn makan byk2 kang tak larat lak......balik kang ble mamam lagi....


Anak dara sorang ... itu memang tempat duduk dia... sebelah Abah.... anak abah ....
tebal nyer makeup anak abah.... cam tepung gomak..ini anak dara tak bleh tegur...kang bergegar satu apartment.... dier punya jerit... kalah tarzaniah....heheheh.


Alamak... sibuk amik pic .... aku lupa nak sediakan untuk aku.... lapo da ni asyik dok amik pic bila aku nak makan......ok...jom kengkawan..mamam....


4 comments:

Alida Ali said...

ya allah akak tergodanya nasi lemak akak bt ni...cfrm meletop...

my name is Yana said...

emm comel je bila make up puteri tebal..hehe...manja tul dgn ayah yer?

Shahayu said...

alida...nasi lemak yg penting sambal nya.....tol tak?? nak rasa datang ar rumah... heheh ntah cam mana la org rasa ..hehheh

Shahayu said...

yana..., anak pompuan manja ngan ayah lebih kot.... Pu3 anak abah..... itu le modal dier kalu nak dok sebelah ayah dia... hehehehe

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...