kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Monday, March 28, 2011

ABB 35TH aNNivErsaRY & AnNUal DiNner- 70's ...PaRT 2


part 2 ni kita layan costume... aku sewa jer kat sini century fiesta, kat sri hartamas.....
murah pun murah..... dekat ngan umah aku ..10 minit jer...nak amik&hntar balik senang
x yah lah nak perah otak aku yang sememangnya berserabut ni....
mana nak fikir nak pakai apa.....nak pakai camna....accessories .....

harga nya lak...... huh.... bikin tambah serabut pala hotak aku ni......
kalu beli kang yang mengarut ngarut pastu dah la mahal.....
nanti nak pakai gi mana???? hhuh jenuh aku memikirkannya... jadi lebih baik aku sewa seperti tahun2 yang sebelum ni..... taun lepas x jadi dinner ada kontrobesi sikit huh huh huh
2 tahun lepas tak gi... aku baru bersalin kan PU3.....



ni antara contestants lelaki(ramai tau contestants cuma tak kenal je nak amik pic......)
pemenang untuk kategori lelaki...yg bawak gitar tu ..bdk TFC..
ni jejaka idaman malaya taun 70'an... tapi suma laki org & bapak2 budak gak... ngeh ngeh ngeh


tiga mak dara pingitan


ni suma ...mak2 dara yer..... jgn terkezut plak....yang preggy anak ke3 pun ada......
kitaorg kalu dinner memang cam gini.... lupa anak2...lupa suami jap....
heeheh eh yer ker lupa????...



Shahida, Pn. nik Rosnani, Azman, Maslina, ehem..ehem..
Suharmi, Shahnizam, Suzana


kenangan e-channel bersama bos
bapak2 ...ibu2 suma yang ada disini...... posing lagi yuk....
lelaki idaman malaya yang kat belakang tu... Zaimi & Abang Kamal click je kat nama dorg kalu nak berkenalan....



kengkawan yang lain ada yang beli dari hujung rambut sampai hujung kaki...... pastu diorang nak pakai gi mana yer.... kasut but tu nak pakai gi mana yg sesuai lepas ni????... kalu aku, aku ingat pakai kat umah je sambil memasak utk santapan suami & anak2 .....ngeh ngeh ngeh....
jgn mare arrr...( kang ada lak radio bergerak dari station mana tah... buat citer dan andaian kata aku hentam orang... ko x nak tgk/baca sudah ...jgn ajak org lain sekali membenci..aku tau ko dengkisss...suka2 hati buat andaian sendiri...)


zabrina... dari branch


Mak2 dara .......bini orang...mak orang....
roszita (budak branch Klang Utara), ida (same dpt), ehem..ehem..(aku le tu), fara- ni la member baik aku... (TFC DPT)

yeh yeh....kawanku AZURA..yang tengah tu le pemenang katogeri pompuan... first prize....
rasa bangga lak sebab member kenal...


contestants......yang naik pentas top 3 jer....


ewah2 zura... kan maen lagi ko gelek ya..... jeling2 sikit kat Tan Sri & Dato'... untung2 dapat bonus lebih.... heheh heheh

ok la..... sat lagi aku upload pic hadiah2 dan ..... artist jemputan.....
woooo tak hengat tu bila jumpa artist......... biasala ABB artist jmptn bukan calang2 artist wooo....

No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...