kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Tuesday, March 22, 2011

kat PaSaR pUdU pun AdA ToKeK????

kat pasar pudu pun ada tokek??? biar betul????.................


Ramai tol orang kat sini... aku pun x tau apa best nya kat sini...
mungkin macm2 ada kat sini tu yang ramai orang dtg kesini......................
korang nak tau apa yg ada kat sini..... hah korang layan le pic ni.....jgn mare...TOKEK pun ada.. huh huh huh....

Anak dara abah yang kena dokong... sebab ramai sgt orang....


kedai menan....la apa la si PU3 tu antara banyk2 menan itik gantung tu yang dia berkenan...
hee geli la.. sori ar mummy x nak belikan....



Abg Long tegok2 keta drift....hai ada yg berkenan ker????
byk yg berkenan cuma rege jer yg x berkenan...huh huh huh..





ha yg kat bawah ni ramai yg berkenan kot.....
ha apa lagi sambar la satu... tengah lelong ni..... berat lebih kurang 200gm kot.....
aku tak tipu ar... kalu korang nak tengok sendiri tokek ni gi la pasar pudu .....
ramai woo orang jual tokek ni..... kalu korang tak pernah tengok tokek secara live... ha meh dtng
kat psar PUdu.....mari!..mari.!. lelong! leLong!....


ikan bermacam jenis ikan ... jgn citer ar...


mummy nak ikan....adoyai.... basah satu rumah kang kalu beli...sure wat main 3 beradik ni kang
lagi haru......


Haaa TOKEK lagi...??? manyak siot kat sini.... sekor RM200 hengget jer
sebab x smpai 200gm pun......


Abg long kusyuk....



kura2 pun ada....

anak ayam pun ada??? heheheh PU3 siap
cocok2 ngan jari2 dia yg montel tu...haip..jgn ..kang kena patuk kang nanges..



ok...kita jadi penonton je ar kat sini..... tak beli apa2 pun... susah siot nak cari parking kat sini....
kita balik jer ar selepas mencuci mata kat sini.... x bleh ar ramai sangat orang ....feningzzz
kalu korang x puas hati..., apa kata korg gi sendiri amik pic kat situ.... hehehehheh

5 comments:

MummyEcha said...

macam2 jual..tokek tu lagi berat lagi mahal yer....geli plak tgk.Nie kalu ajak hubby pegi sure awal 2dah tolak....huhuhuhu..

mak adawiyah said...

kite ade itik tu..sbanrnya bkn itik..tp ayam..bila dipicit perut dia..bunyi sebijik cam ayam nak kena sembelih..sian plak dengar..

Shahayu said...

mummyecha..kalu lagi berat tokek tu lagi mahe rege nya.... ni pun pegi encik abe yg sibuk2 nak pegi....

Shahayu said...

mak adawiyah, la itu ayam ker??? tu ar bunyi nya lain macam jer bila budak2 picit... pulak tu jual kat kedai cina tu yg rasa geli tu... dok teringat itik gantung kat kedai makan cina heheh heheh kalu jual kat kedai melayu x la geli kot???

Anonymous said...

Very good blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally overwhelmed .. Any tips? Appreciate it!
My web page > last minute bungalow voor een weekend

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...