kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Wednesday, February 23, 2011

bUGGy RaCE....@ TTWANGSA lagi.....




ni pestaim aku tengok buggy race ni... ada pertandingan la plak.... nampak ada hadiah tu.... kat banner tu tulis ...MALAYSIA BUGGY RACE ..
trek buggy ni kat belakang.... kat depan lak trek keta racing ...... besa aku tgk keta racing jer... kali ni ada dua trek la plak.....


kat atas tu dia punya driver....



ni trek buggy tu.... dia race kat cini le....ramai gak yg bertanding......


wow siap terbang2.... heheh heheh



ni x bole dok dekat2 habis tanah kena muka.... kalu tak tutup molot...siap la...masuk dlm molot.... bole kenyang makan tanah ni......



Habis rambut pacak abg long ... penuh tanah.....


Qimi anak buah aku & Adik aku Naim ikut gak... bini dia tak ikut keja....
Qimi suka la ..... sebab dia peminat keta gak.... dia siap suka main pencungkil gigi... dia panggil pencungkil gigi tu lima..... kayu pencungkil gigi tu dia buat cam meter keta... siap ada bnyi enjen keta bila pegang pencungkil gigi tu.... hahah hahah itu la permainan dia sampai anak2 aku pun terikut2 gak..... nak lima.. nak lima...... ngeh ngeeh ngehh...



amik video ker abg long????.... ni pun peminat keta gak ni...... masa dia kecik2 4 taun da kenal lambang2 keta.... tunjuk je keta kat jln raya..... suma dia kenal....sampai aku yg tak reti pun jadi kenal jenis2 keta.... suma dia yg kasi tau..... dulu kalu aku tak kenal keta apa ....tnya jer dia ...tentu dpt jawapannyer...........



anak dara aku ni..... tak minat sangat.. dia wat hal dia jer la....



alloo... orang tengok buggy race.... awak dok tengok makanan dalm tupper ware lak.... huh huh huh... lapo ker????.....


tikar ni memang selalu ada kat dlm keta.... senang sebab kitaorg suka berkelah..... x kisah la kat mana2 pun jadik..... apa yg nenek tu belek2 tu......


Bekal pun siap bawak...... mak aku bawak mee goreng.. aku lak bawak ayam goreng....sandwiches .... kuih2 & kopok2......apa lagi jom...makan.....makn time......syok woo makan2 kat tmpt2 cam ... mkn ramai2.... budak2 pun suka.......selera sungguh....







4 comments:

Natasha Farina Arifin said...

Hye nice entry here… im cik cha, very new berblogging-blogging nih! Hehehe…bilalah nak kuar ceni...
do visit my blog at http://sharemyloves.blogspot.com

Shahayu said...

hi, cik cha..salam pknlan...tq visit my blog & jadi follower... nanti saya follow balik.....

ieda said...

seronok jugak sesekali tgk race mcm nie .. :)

Shahayu said...

ieda... sekali sekala memang seronok.... kalu selalu...boring plak nanti..hehehe

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...