kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Thursday, October 14, 2010

MC D.....tuk abang LONG ..tapi suma dapat gak....



ni kira pujuk Abang Long la ni... sebenarnya dah lama dia cakap... lama dah tak makan MC DONALD.. sekarang dah ada burger baru.... bila mami nak beli???.... disebabkan kepala dah berdarah2 semalam... so apa yang dia nak sebelum ni cepat2 beli.....

Aku ni lain sikit... kalu anak2 cakap nak makan apa2 takut diorg kempunan kalu dah banyak2 kali minta.....

macam ari tu la... Aish nak KFC pocket.., tiap kali balik je dia tanya ... aku mana ada masa nak gi KFC... balik keja je... KFC pocket ada???? hari2 aku balik keja Aish tanya.... mula2 wat tak tau je... pas tu masa yang dia demam tu... balik keja terus beli.... nanti dia sakit tak lalu plak nak makan .... aku yang takut terkilan nanti... baik cepat2 beli.... nasib baik dia makan banyak... habis gak untuk dia sorang KFC pocket tu....




aku tak tau yang mana satu Abg nak.. so pilih je la sendiri ..


yang ni yang baru pedas.... HOT & KICKIN,,,,,yang ni pedas tapi ok la budak2 cam anak aku boleh makan lagi...letak dlm pinggan letak french fries ... fuh cam kat Chili's.... hehe heheh heheh



yang ni lagi yang baru...FIERY COMBINATION... fuh!!! pedas giler..... yang ni bebudak tak leh makan pedas giler... aku makan pun terasa pedas nyerr...

burger ni dia ada back paper... nampak hitam sikit daging tu sebab diorg goreng memang cam tu tu ker ..atau terlebih masak????....hangus????.... aku tak rasa apa2 dah sebab pedas sangat ... tak menikmati dah....sebab pedas.....


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...