kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Wednesday, October 13, 2010

ChILi'S GriLL & BaR ResTAUranT..KLCC



Memula nak belanja mak makan sempena birthday dia... tapi dia dok jaga anak Naim,plus bapak tiri aku yang jalan bertongkat tu... kalu aku ajak mkn luar tentu dia nak ikut.. bukan apa takut tumbang dia dah la tak kuat jalan kena pimpin...jenuh kat chili's meja rapat2 kang terlanggar2 orang jeee.. mak aku kata x yah... so kitaorg gi makan le sendiri.. heheh lain kali je la...





Amboi mak... nape di tayang gambaq pelapik tiger tu nak ooiii.....
nasib baik kat Chili's ni dia bagi bebudak utk kaler2 x da la terlari2 anak2 aku... ada menda yang diorg nak buat... pandai tul dorang tarik customer...







kat Chili's ni makanan untuk bebudak free....(kenyang gak la bebudak)

PEPPER PALS® LITTLE CHICKEN CRISPERS®



air bebudak amik Choc-A-Lot Shake..
CHICKEN CRISPERS
Served with corn on the cob, homestyle fries and honey-mustard dressing.

(ni untuk bapak budak)

BROWNIE SUNDAE
Warm, rich chocolate brownie topped with vanilla ice cream and hot fudge

SIDES order


LOADED MASHED POTATOES.. EMMM dap nya
lupa nak snap.. lapo sangat da...

heee geram betul la.... nasib aku tak baik toll aku punya order tak sampai2 ...AKU PUNYA SOUTHERN GRILL LAMB MANA????????? ..aku punya lama tunggu ni... Laki aku suruh panggil Manager dia... so aku pun tak lalu dah nak makan.. sebab lambat sangat dah nak tunggu lagi... Manager dia minta maaf

MARAH NI MARAH.... nasib baik Manager dia tolak harga main coz yang laki aku amik... kira free la kannn.. nasibb la sejuk sikit hati... tak lah nak wat komplain nanti... heh heheh hehe.


No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...