kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, October 9, 2011

BeriADAh dAn NaSi LeMAk CiPUut....


Adush... dah tengah2 bulan ni .... kat mana kita nak beriadah ni???.... cari tempat yang tak mengeluarkan belanja yang besar...?????....

lepak kat Titiwangsa le..... itu le tempat taman yang paling luas dan mainan yang banyak dan yang anak2 aku suka... dan yang paling best..... parking free.(kasi bold sikit font... hehehe)


seronok tol dapat bebas ..... berlari2.....


dah penat .... nak eskrim plak ....


ini anak dara.... tak boleh kena kotor2 sikit....
makan eskrim pun nak tisu... ti tangan kena eskrim...kotor... adusshhh...





abang2 dah habis makan eskrim dia tak habis2 lagi..
makan berhati2 sangat ... takut kena baju... kena tangan.... hish hish hish...

ok... lepas lepak2 kita gi makan2 lak.... jalan2 cari makan..........
nasi lemak ciput kat ct garden....
kat kg kampung baru bersebelahan dengan sekolah kampung baru...
ciput jer nasi lemak dier ... tapi murah
rm0.80 seciput nasi lemak ....
lauk2..lain harga...


sedap wooo...
lapo kot??.... hheehehe....
satu ciput nasi lemak tu x cukup tuk sorang... kena makan 2 bungkus wooo
utk anak aku si Aish 1 1/2 bungkus.....

tits bits untuk malam lak.....
bin bin rice crackers....emping beras bin bin


model ...1


nyam nyam..... sehingga menjilat jari

dah jom tido..... esok nak kija....
asyik pasal makan jew...... huh huh huh....



6 comments:

Amiizaa2001 said...

tomeiiii anak dara tu makan eskrem:):)

misya said...

nasi lemak skrg mmg kecik2 la

kasihibu said...

lepas penat main main
kita makan pulak ye anak anak

seronok bila anak anak gembira kan?

Shahayu said...

meija... tomei & banyak kerenah... hehehe

Shahayu said...

misya... tu namanya nasi lemak ciput

Shahayu said...

kasihibu... ya la seronok... tapi ta tau cam na orang yang suka dera anak2 tu kan???

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...