kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Wednesday, April 13, 2011

DoWN tOwN cOffEe & tEa.......

minggu lepas lepak kat PAPARICH... x amik pic la sebab menu sama jer lagi pun x byk menu sgt smlm member kol ajak lepak kat DOWNTOWN pulak, DOWNTOWN wangsa maju... aku lepas jer habis Mandarin course terus berdesup peginya ke destinasi yang dituju... (nanti aku citer pasal Mandarin Course yang aku attend kat opis ni.... )

sememangnya kalu ada course ... mesti ada makan2 so.. sebenarnya aku dah kenyang.. tapi untuk tidak menghampakan kengkawan ... aku gi gak ar... minum2... bak kopi secawan..



ni mee kari.... sedap wooo meee kari dier....


hah ni menu kat downtown coffee & tea....


ni yang bahagian noodles...
(byk woo jenis2 mee ..kuey teow..mcm2)


bhgian nasi2... member aku kata nasi goreng dia sedap
yg lain belum cuba...nanti lain kali kita cuba lak..


nasi ayam... goreng..steam...x steam suma ada


ni part western.....
makanan kat sini banyak pilihan ....
tak cam kat old town.. ngan paparich.. menu sama jer.. dah bosan ar ...

dessert
(yg lain x snap lak.... banyak sgt menu dia..)


part roti2 banyak gak... roti bakar... roti steam...
kitaorg amik roti yg ada kaler hitam2 sikit tu..
member aku ckp dia dtg kali kedua ni sebab ari tu lepas habis makan baru dia ternampak roti bakar yg ada hitam2 sikit tu... smpai x bleh tido teringat2 roti tu...
hah hari ni nak try sedap ker tak sedap... huh huh huh..



ni dia roti bakar tu..

makan separuh sikit... ooo dlm dia ada kaya...
mmmm... sedap siot.....mabeles....
tup! tup! tup!.. ayaq liuq menitik... hee heh he


ice blended pun macam2 ada..

spaghetti yang dah separuh habis ...eh separuh penuh..kah kah kah....
woi.. korang tak tunggu aku ye makan... huwa..huwa....

shikin, hairy , mimi & Lan... (eh pic Lan ni mana???..x nampak lak...)


hay..guls...say cheese!!!....
(nasib baik gigi ok ....ble la tunjuk gigi2 tu..
kalu x, jgn suka2 nak senyum kambing k..)


wah kusyuk mendengar citer nampak.....eh air biru...air apa namanya ekk... aku lupalah
blue paradise kot.... sori ar kalu salah ... heheheh saje je aku buat salah2 biar korang tercari2 nak order... hehehehe

ehh pic dah habis.... keh keh keh
ni aku promosikan DOWNTOWN ni... tokey DOWNTOWN....
jangan lupa kasi aku komisyen tau....
promosi baik punya ... terbaek dari ladang.... heheheheh





No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...