kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, July 17, 2011

UdANg suNGai...


aku pun tak tau la orang panggil ni udang apa.... sebab suami kakak ipar menjala kat sungai...
aku panggil udang sungai jer... tatau la udang galah ker...udang harimau ker ....singa ker.... hehehehe... yang penting..... sedap ... dan paling penting free......
semalam jiran mengail ketam... so bayar gak la...
ari ni... suami kak ipar menjala ... sooo freee yeah..


tengahhari kita masak lauk ni
semalam ketam... hari ni udang.... hari2 lauk seafood..
balik umah nanti sure encik suami terkeruk2(tergaru2) sebab dia alah seafood
kalu kat umah mak aku ni... sure mak aku dah masak lauk lain plak tuk encik suami
sure encik suami tak makan seafood... tapi dah kg dia kena la bedal
hehehehe..... aku tak kisah.... aku suma pun bedal...



si kecik ni ... takut nak pegang.... kalu yang kecik2 dia nak la pegang...
yang besar2 tu dia takut.....


wah eksen ye..... alah yg kecik ble la pegang.....
kasi yg besar takut..... jakun sungguh anak2 aku
padahal kalu gi beli barang basah selalu ikut ...... tapi kat sini suma takut.... ceh!



ala abang long tu pun eksen jer lebih... dia mana makan seafood2 ni....
kalu ayam goreng ker... ayam masak chili ker...feberet dia la....
setakat udang ... ketam ... budak2 berebut2 nak makan ... dia wat dek jer....
kalu dia makan pun sekor paling banyak dua ekor...... hahaha baik tak yah makan....
lagi pun Abg long pun cam suami allergic seafood2 ni....(nasib baik dia memang tak suka selamat sikit....)

tapi lain pulak si Aish dia paling suka makan seafood... udang , ketam, lala, kerang ... suma tu adalah peberet Aish.....

1 comment:

misya said...

macam gambar udang galah,tapi tak tahu la kan.

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...