kacak luar kacak dalam..cantik luar cantik dalam maii klik sini..

Pages

Followers

Sunday, February 19, 2012

Maid .....

Assalam mualaikum suma??.... first aku pun tak tau nak bicara apa..... setelah berbulan aku menyepikan diri...... bukan merajuk ... tapi sebenarnya tak da masa... dan yg penting sekali takda idea ... dan tak da mood.....

kita start ngan kenapa aku lama tak berblogging.....

first........
Aku dah tak da maid...... (aku dah terminate itu maid - macam2 hal la ada maid ni......)

second... aku tak da masa dan penat sebab suma keja rumah, memasak dan mengemas.., mencuci aku kena buat.... huwa... huwa.....

ni suma gara2 maid yang dah buat hal...... patutla ramai maid indon ni kalu keja ngan non muslim kena dera .... suma perangai macam tuuttt!!!!.... kita orang islam kat Malaysia ni je yang tak sanggup mendera maid indon ni, walaupun dia buat macam2 kat kita. tapi bila kena dera heboh satu dunia kena dera.... tapi kalu dia buat kat orang Malaysia... dera anak2 majikan, bawak lari anak majikan...kita diam jer... patutnya kita heboh kan juga perangai jahat maid2 Indon kat Malaysia ni.... diorang ni tak sedar diri... dah lah makan pakai kita tanggung..... pegi mana2 kita bawak... tapi masih x sedar di untung....

kat sini aku attachkan antara video2 maid2 yang perangai cam tuuttt!!!! ...ini yang diforward kan kepada aku oleh sahabat2.....

mai tengok perangai dorg ni macam tuutttt..!!!









No comments:

kacak luar kacak dalam....cantik luar cantik dalam... mai click sini

DI TAJA OLEH...